12.5


Eilen vietettiin äitienpäivää. En saanut sänkyyn aamiaista tai mitään ihme hemmotteluja, mutta mieheni muisti äitienpäivän. Minua muistettiin kukkasin ja muumi mukilla. Pitkän vihjailun jälkeen sain kuin sainkin uusimman sesonkimukin ja vielä päivää aikaisemmin  ;) 


 Olisin toivonut toisenlaista äitienpäivää. Itsehän olin taas kipeä, kuumeessa, kylki kipeänä. Jostain olin saanut ilmeisesti kylmää vaikkaan en millään sitä voi uskoa. Lauantaina kävimme ostoksilla Mikkelissä ja pidin tiukasti takkia päällä rintatulehduksen pelossa, hikoilin ja tuskailin. Noh niin se vaan meinasi tulla ja eilisen makasin sohvalla. Tarkoitus olisi ollut käydä mummoloissa ja isomummoilla pyörähtämässä, mutta tällä kertaa Aino ja Lari tekivät sen kahdestaan. Minä ja vauva vietimme päivän sisällä vaikkakin ilma olis ollut aivan ihana. Se tässä äitienpäivässä oli mukavaa, että sain ainakin levätä kunnolla vaikka olin vauvan kanssa kotona, mutta kolmen viikon ikäinen onneksi nukkuu paljon.

Voin vaan sanoa että usko tähän touhuun alkaa loppua ja olen lopen kyllästynyt ja ärsyyntynyt koko imettämiseen. Keskikesälläkin on varmaan pilkkihaalari puettava päälle että voin ulkona olla, ilman tulehduksia.



Omaa äitiä muistin kukkasin, kortilla ja hiusharjalla joka muistuttaa hevosen harjaa, mutta kuulemma tuon parempaa harjaa ei olekkaan. Kortteihin tällä kertaa painettiin lasten jalat ja isomummotkin saivat pienen muiston joka jää jemmaan. Saman voisin toteuttaa valkoiselle paperille ja laittaa kehyksiin ihan omalle seinälle :)






Sunnuntaiaamuna
käveli rakkaus
minua eteisessä vastaan
Sillä oli pylly paljaana
se tahtoi syliin
Painoi poskensa omaani
vasten ja sanoi ‘ äiti ‘

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ihmeessä