Samikset

Olen aina kummastellut miksi kaksoset täytyy pukea samanlaisiin vaatteisiin. Sama paita mutta erivärisenä,voi teitä raukkoja. Serkkuni ovat tämän kokeneet, mutta nyt äitinä sen ymmärrän. Onhan se vaan paljon helpompaa! 



Kaiken lisäksi olen sortumassa samaan. Ajatus ei ole enää yhtään vastemielinen vaan päinvastoin. On hauska pukea lapsille jotain samanlaista, tytöt varmaan nirhaavat minut isompana tämän takia. Ehkäpä ajatus siitä että kaikki näkevät  että nämä ovat minun.  Kun niillä on jotain samaa päällä tai että he ovat sisaruksia.

Toinen yllättävä asia on, että olen pukenut pirpanalle ylleen kaikkea värikästä. Kesä vaikuttaa selvästi... mutta nyt en osaakaan käyttää niitä hempeitä ja vaaleanpunaisia vaatteita kuten Ainolla olisin halunnut. Nyt pitää olla väriä, punaista,mustaa sekä sinistä joita en voisi kuvitella Ainon päälle. Enemmän sukupuolineutraaleja värejä. Kuitenkaan en ole päässyt lilasta yli, mutta vaaleanpunaista on käytetty yllättävän vähän.



Posket kasvaa huimaa vauhtia 

 Tällä kertaa ei yhtään haittaa vaikka pienellä olisi ns. poikavärejä, mitä sitten jos joku luulisi pojaksi?!  Ei haittaa, kunhan minä tiedän että meillä on kaksi tyttöä. Sitäpaitsi kyllähän sen näkee jo katsomallakin että meillä on siro pieni tyttö ;)


<3 täyttä rakkautta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ihmeessä